Nové koktejly MYSTERY od Zlatopramenu

Praha 4. 4. 2013 – Na český trh přichází novinka od Zlatopramenu inspirovaná slavnými koktejly, která zde dosud chyběla. Jedná se o míchaný nápoj s obsahem alkoholu 4 %. Odhalení tajemství nového party drinku s názvem MYSTERY si budou moci zákazníci vychutnat již v polovině dubna. MYSTERY je výborným aktivátorem každé správné zábavy. Spotřebitelé si mohou vybrat hned ze tří různých příchutí. Značka Zlatopramen tak rozšíří své portfolio o další kvalitní nápoj obsahující jen přírodní cukr z ovocných složek bez konzervantů.

MYSTERY, nový ready to drink míchaný nápoj inspirovaný koktejly, budou mít čeští zákazníci možnost zakoupit ve třech populárních příchutích: Mango Mojito, Piña Colada a High Society. Značka Zlatopramen, průkopník v novinkách na českém trhu, se tak opět chystá udávat trend v oblasti ochucených pivních nápojů. Příchutě nového party drinku MYSTERY Zlatopramen vyvinul tak, aby oslovily především ženy, které hledají vhodnou alternativu k míchaným alkoholickým nápojům.

MYSTERY se 4 % alkoholu je bez konzervantů a umělých sladidel, doplněný o esenciální složky každého z vybraných koktejlů. Mango, grapefruit, ananas či kokosové mléko dokáží navodit tajemnou atmosféru kdykoli a kdekoli. MYSTERY se díky praktičnosti lahvového balení s twist off uzávěrem výborně hodí jak na party v baru, tak na večírek doma s přáteli.

„MYSTERY je ideální party drink pro ženy, které chtějí trošku zlobit, ale zároveň zůstat nad věcí. Atraktivní design lahodných drinků by se měl stát doplňkem okouzlujícího šarmu každé ženy dychtící po zábavě. Vybrat si mohou ten nejlepší nápoj pro svoji náladu. Ať už to bude exoticky osvěžující MYSTERY Mango Mojito, sladce jemné MYSTERY Piña Colada, nebo drze hořké High Society, věříme, že si každá zákaznice vybere to pravé,“ říká Jiří Rákosník, marketingový ředitel HEINEKEN Česká republika, pod který značka Zlatopramen patří.

Nejlépe MYSTERY chutná ledově vychlazené přímo z lahve s brčkem. K dispozici bude ve všech obchodech, vybraných klubech a restauracích v třetinkových lahvích. Doporučená maloobchodní cena je 19,90 Kč a prodávat se bude v praktických a atraktivních čtyřpacích.

Vstup MYSTERY na český trh bude doprovázen marketingovou kampaní, která zahrnuje jak třicetivteřinové spoty v televizi, tak ochutnávky přímo v prodejnách. Chybět nebude ani podpora v celonárodním tisku a digitálních médiích.

 

 

 

 

Mystery je nový míchaný alkoholický nápoj koktejlového typu, který na český trh uvádí značka Zlatopramen. Sycené nápoje jsou inspirované tradičními koktejlovými příchutěmi a obsahují 4 % alkoholu. Spotřebitelé si mohou vybrat ze tří variant: Mango Mojito, Piňa Colada a High Society. Míchanými nápoji na koktejlové bázi značka Zlatopramen reaguje na stále se zvyšující oblibu speciálních ochucených piv. Nejlépe Mystery chutná ledově vychlazené přímo z lahve s brčkem. Prodávat se bude v čirých třetinkových skleněných lahvích s twist off uzávěrem. Kromě Mystery do portfolia značky Zlatopramen dále patří nejoblíbenější jedenáctka na českém pivním trhu Zlatopramen 11°, letní Zlatopramen Radlery (citrón, pomeranč se zázvorem, grep), zimní Zlatopramen Radlery (hruška se skořicí, višeň s čokoládou). Poslední novinkou od února 2013 je nealkoholické pivo Zlatopramen N-A.

Zlatopramen-Mystery